Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση με φυσικά υλικά (+ Διαγωνισμός!)



Οι μέρες για τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και επιτέλους ολοκλήρωσα τη διακόσμηση μας. Φέτος είχα όρεξη να κάνω κάτι διαφορετικό, να την ανανεώσω λίγο, χωρίς όμως να κάνω πολλά έξοδα. Αποφάσισα λοιπόν να στραφώ στα φυσικά υλικά, να χρησιμοποιήσω ότι είχα ήδη μέσα στο σπίτι και να κάνω ότι μπορώ χειροποίητο. Με βοήθεια το καταπληκτικό Decomagia και τη συλλογή τους Natural Collection, η διακόσμηση μας φέτος είναι πολύ ξεχωριστή.





Ορίστε λοιπόν μερικά πράγματα να κάνετε για μια πιο φυσική διακόσμηση:

1. Εκμεταλλευτείτε πράγματα που έχετε ήδη στο σπίτι





Ένα παλιό ύφασμα, λίγη λινάτσα, μερικά ξεφτισμένα στολίδια που μπορούν να μεταμορφωθούν. Πριν αρχίσετε να αγοράζετε καινούρια, χρησιμοποιήστε πρώτα αυτά. Στη δική μου περίπτωση, βρήκα στα ντουλάπια μου λίγη γούνα που μου είχε περισσέψει από τα γούνινα μαξιλαράκια μου πέρσι και αφού την έκοψα λωρίδες, την χρησιμοποίησα αντί για γιρλάντα στο δέντρο μας.




Με τα ζωάκια από το woodland party του Μικρουλάκου, έφτιαξα μικρούς χιονισμένους κόσμους χρησιμοποιώντας δεντράκια από μακέτες και χοντρό αλάτι (το χοντρό αλάτι το προτιμώ πάντα από το ψεύτικο χιόνι, είναι πιο όμορφο και πιο οικολογικό)





Αντί να αγοράσω φάτνη, οι μικρές φιγούρες μπήκαν μέσα στο θερμοκηπιάκι μου παρέα με μερικά κεριά και έτσι προστατεύονται και από περίεργα χεράκια!

2. Φτιάξτε τα δικά σας στολίδια και ανακατέψτε τα με λίγα αγοραστά




Είτε είναι κάτι που πλέξατε, είτε μια παλιά μπάλα που της κολλήσατε πούλιες, τα χειροποίητα στολίδια είναι μοναδικά και πάνω στο δέντρο λένε τη δική σας ιστορία. Προσθέστε στο σύνολο και ένα-δυο αγοραστά που να σας ενθουσιάζουν και έχετε το τέλειο δέντρο!
Τα ξύλινα στολίδια μου απλά τα λατρεύω. Το δέντρο μου όμως δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς  μερικά ακόμα, όπως το ποντικάκι μου ή  το γλυκό μου αλογάκι

3. Χρησιμοποιήστε φρέσκα κλαδιά αντί για συνθετικά




Και τι δεν θα έδινα να είχα πάντα φρέσκα λουλούδια μέσα στο σπίτι. Αντίθετα με τις ανοιξιάτικες όμως, οι χειμερινές ανθοδέσμες είναι πολύ εύκολο να βρεθούν. Αρκεί μια βόλτα στη γειτονιά ή το κοντινότερο δασάκι. Ακόμα κι αν ζείτε στην πόλη, πάντα υπάρχουν γύρω φυτά και είναι καταπληκτικό πως το κάθε δέντρο έχει το δικό του μοναδικό χρώμα και σχήμα φύλλων.



Οι αληθινές πρασινάδες κάνουν τη διαφορά, όχι μόνο στο βάζο αλλά και όπου αλλού μπορείτε να τις βάλετε. Εγώ στόλισα με κάτι σαν έλατο το τζάκι μας και αμέσως άλλαξε όψη. Επειδή όμως λατρεύουμε και τα αναμμένα κεράκια το βράδυ των Χριστουγέννων, πάνω από τις πρασινάδες έβαλα αυτόν τον όμορφο shabby δίσκο για να φιλοξενήσει τα βαζάκια μου.


Επίσης τεράστια διαφορά έκαναν τα κλαδιά από layland που έβαλα ανάμεσα στα κλαδιά του δέντρου μας, το κάνανε να δείχνει πολύ πιο πλούσιο και αντέξανε πάρα πολύ, να σκεφτείτε τα έκοψα τέλος Νοεμβρίου.


Εκτός από κλαδιά, μια όμορφη οικονομική λύση είναι και τα ζουμπούλια. Ένας βολβός στο φυτώριο έχει το πολύ 50 λεπτά και το πιο φανταστικό είναι ότι θα ανθίσει τον χειμώνα σκορπίζοντας πανέμορφη μυρωδιά. Αυτός ο συρμάτινος θόλος δεν είναι πολύ country; Προστατεύει το λουλουδάκι μου από κάποιον μικρό καταστροφέα φυτών...!

4. Επεκτείνετε το decor και σε άλλα δωμάτια





Το νοικιασμένο σπίτι μας δεν έχει και τις τρελές δυνατότητες, παρόλα αυτά σκόρπισα και μερικά στολίδια πέρα απ' το σαλόνι, όπως πχ στην κουζίνα. Πάνω από τον φούρνο έβαλα ένα στεφάνι με αυτό το ελάφι και στο καλάθι με τα φρούτα πρόσθεσα μερικά ρόδια.



Στο κομοδίνο μου άφησα μερικές από τις περσινές μας χρυσές μπάλες, μια και τα χρώματα εκεί είναι ανάλογα και εδώ που τα λέμε λίγο sparkle δεν έβλαψε κανέναν!

5. Βάλτε και τον εκτυπωτή σας στο παιχνίδι



Μπορείτε να εκτυπώσετε πια από το internet ένα σωρό πράγματα. Στον πίνακα μου εκτός από το ημερολόγιο του μήνα και μερικά μεταλλικά δεντράκια πρόσεθεσα και ένα χαρούμενο Χριστουγεννιάτικο μήνυμα.



Πάνω από το τζάκι ήθελα εδώ και καιρό να βάλω έναν κοκκινολαίμη. Το αρχικό μου πλάνο ήταν να τον ζωγραφίσω μόνη μου, τελικά όμως κατέληξα να τον εκτυπώσω και μου αρέσει πολύ έτσι όπως βγήκε.

6. Παίξτε με κορδέλες και χαρτιά περιτυλίγματος



Ένα δώρο δείχνει ακόμα πιο ωραίο σε μια όμορφη συσκευασία. Χαρτιά περιτυλίγματος και όμορφες κορδέλες μπορούν να είναι μέρος της διακόσμησης, αντί για άχαρες σακούλες μαγαζιών.



Αυτά τα παραμυθένια ξύλινα καρούλια μου κλέψανε την καρδιά μόλις τα είδα.



Κάτω από το δέντρο, αντί να φαίνεται η άχαρη βάση, το γέμισα με δώρα τυλιγμένα στα χρώματα του δέντρου. Το αλογάκι που βλέπετε θα είναι και το δωράκι σας, από το Decomagia Hobby Show . Και μάλιστα όχι έτσι σκέτο...




Ο νικητής θα λάβει ένα κιτ με όλα τα υλικά και οδηγίες για να φτιάξει το συγκεκριμένο χριστουγεννιάτικο καδράκι! Ευκαιρία για να φτιάξετε ένα δωράκι για κάποιον αγαπημένο σας, ή να δοκιμάσετε τις ικανότητες σας στο mixed media art!

Ο διαγωνισμός θα τρέξει στο Instagram και λήγει 27/12/16.
Μπείτε στο λογαριασμό μου εδώ στη φωτο του διαγωνισμού για να λάβετε μέρος!

Ετικέτες ,